ПОВІДОМЛЕННЯ ТА ОГОЛОШЕННЯ

 
Оголошується прийом до аспірантури за денною (лише за державним замовленням)
та заочною (лише за кошти фізичних або юридичних осіб) формами навчання на 2024 рік зі спеціальностей:
  • 051 Економіка;
  • 073 Менеджмент;
  • 101 Екологія;
  • 201 Агрономія;
  • 204 Технології виробництва та переробки продукції тваринництва;
  • 206 Садово-паркове господарство;
  • 211 Ветеринарна медицина;
  • 212 Ветеринарна гігієна, санітарія і експертиза.
Вступники до аспірантури подають такі документи:
1) заяву вступника на ім’я ректора;
2) копію диплома магістра (спеціаліста/бакалавра) із зазначенням здобутої спеціальності, з додатком до диплома (оцінними відомостями – за бакалаврат і за п’ятий курс вузу чи за магістратуру);
3) копію паспорта;
4) копію трудової книжки (завірену печаткою і підписом начальника відділу кадрів підприємства, установи чи організації, де працює той, хто вступає) (за наявності);
5) особовий листок з обліку кадрів з фотографією 6х4 (завірений печаткою і підписом начальника відділу кадрів підприємства, установи чи організації, де працює той, хто вступає);
6) ідентифікаційний номер (ксерокопія довідки податкової адміністрації);
7) медичну довідку про стан здоров’я за формою № 086-Н;
8) список і копії опублікованих наукових праць (за наявності) або підготовлений реферат з обраної спеціальності;
9) позитивний результат складання єдиного вступного випробування в 2023 році з оцінкою за тест з іноземної мови не менше ніж 130 балів або успішне складання єдиного вступного випробування в 2024 році з оцінкою за тест загальної навчальної компетентності (ТЗНК) не менше 160 балів;
10) копію оновленого військово-облікового документу (для військовозобов’язаних – військовий квиток або тимчасове посвідчення військовозобов’язаного, а для призовників – посвідчення про приписку до призовних дільниць);
11) у разі потреби документ про визнання особи органами медико-соціальної експертизи особою з інвалідністю;
12) дві кольорові фотокартки розміром 3 х 4 см.
Документи подаються у паперовій папці з зав’язками.
 
Прийом документів здійснюється з 19 до 30 серпня 2024 року.
Вступні іспити будуть проводитися з 05 до 20 вересня 2024 року.
За довідками звертатись: 09117, м. Біла Церква, Київської області, Соборна площа, 8/1,
Відділ аспірантури та докторантури.

Оголошується 
прийом до аспірантури за денною та заочною формами навчання
за державним замовленням та за рахунок фізичних осіб (контрактом) на 2023 рік зі спеціальностей:
051 Економіка;
073 Менеджмент;
101 Екологія;
201 Агрономія;
204 Технології виробництва та переробки продукції тваринництва;
206 Садово-паркове господарство;
211 Ветеринарна медицина;
212 Ветеринарна гігієна, санітарія і експертиза.
 
Вступники до аспірантури подають такі документи:
1) заяву вступника на ім’я ректора;
2) копію диплома магістра (спеціаліста/бакалавра) із зазначенням здобутої спеціальності, з додатком до диплома (оцінними відомостями – за бакалаврат і за п’ятий курс вузу чи за магістратуру);
3) копію паспорта;
4) копію трудової книжки (завірену печаткою і підписом начальника відділу кадрів підприємства, установи чи організації, де працює той, хто вступає) (за наявності);
5) особовий листок з обліку кадрів з фотографією 6х4 (завірений печаткою і підписом начальника відділу кадрів підприємства, установи чи організації, де працює той, хто вступає);
6) ідентифікаційний номер (ксерокопія довідки податкової адміністрації);
7) медичну довідку про стан здоров’я за формою № 086-Н;
8) список і копії опублікованих наукових праць (за наявності) або підготовлений реферат з обраної спеціальності;
9) сертифікат тестів TOEFL, або International English Language Testing System, або сертифікат Сambridge English Language Assessment (за наявності);
10) копію облікового документу (для військовозобов’язаних – військовий квиток або тимчасове посвідчення військовозобов’язаного, а для призовників – посвідчення про приписку до призовних дільниць);
11) дві кольорові фотокартки розміром 3 х 4 см.
Документи подаються у паперовій папці з зав’язками.
 
Прийом документів здійснюється з 28 серпня до 08 вересня 2023 року.
Вступні іспити будуть проводитися з 14 до 22 вересня 2023 року.
За довідками звертатись: 09117, м. Біла Церква, Київської області, Соборна площа, 8/1,
Відділ аспірантури та докторантури

Шановні колеги, аспіранти, здобувачі наукового ступеня!

Пропонуємо Вам короткий аналіз постанови Кабінету Міністрів України від 19 травня 2023 року № 502, де затверджені зміни, що вносяться до постанов Кабінету Міністрів України з питань підготовки та атестації здобувачів наукових ступенів.


Оголошується
прийом до аспірантури з відривом та без відриву від виробництва
за рахунок фізичних осіб (контрактом) на 2023 рік зі спеціальностей:
 
051 Економіка;
073 Менеджмент;
101 Екологія;
201 Агрономія;
204 Технології виробництва та переробки продукції тваринництва;
206 Садово-паркове господарство;
211 Ветеринарна медицина;
212 Ветеринарна гігієна, санітарія і експертиза.
 
Вступники до аспірантури подають такі документи:
1) заяву вступника на ім’я ректора;
2) копію диплома магістра (спеціаліста/бакалавра) із зазначенням здобутої спеціальності, з додатком до диплома (оцінними відомостями – за бакалаврат і за п’ятий курс вузу чи за магістратуру);
3) копію паспорта;
4) копію трудової книжки (завірену печаткою і підписом начальника відділу кадрів підприємства, установи чи організації, де працює той, хто вступає) (за наявності);
5) особовий листок з обліку кадрів з фотографією 6х4 (завірений печаткою і підписом начальника відділу кадрів підприємства, установи чи організації, де працює той, хто вступає);
6) ідентифікаційний номер (ксерокопія довідки податкової адміністрації);
7) медичну довідку про стан здоров’я за формою № 086-Н;
8) список і копії опублікованих наукових праць (за наявності) або підготовлений реферат з обраної спеціальності;
9) сертифікат тестів TOEFL, або International English Language Testing System, або сертифікат Сambridge English Language Assessment (за наявності);
10) копію облікового документу (для військовозобов’язаних – військовий квиток або тимчасове посвідчення військовозобов’язаного, а для призовників – посвідчення про приписку до призовних дільниць);
11) дві кольорові фотокартки розміром 3 х 4 см.
Документи подаються у паперовій папці з зав’язками.
 
Прийом документів здійснюється з 01 до 12 травня 2023 року.
Вступні іспити будуть проводитися з 18 до 25 травня 2023 року.
За довідками звертатись: 09117, м. Біла Церква, Київської області, Соборна площа, 8/1,
Відділ аспірантури та докторантури.

До уваги науковців та аспірантів!

Секретаріат EURIZON повідомив про запуск нової Програми стипендій: «Дистанційні дослідницькі гранти для українських науковців», яка спрямована на підтримку українських дослідників, роботу яких було призупинено внаслідок російської агресії.
Гранти фінансуватимуться Європейським Союзом (через проєкт «EURIZON H2020», грантовий договір 871072) для забезпечення можливості українським дослідницьким групам продовжувати наукову роботу дистанційно, виконуючи дослідницькі проєкти у співпраці з партнерами з європейських наукових організацій. Запропоновані проєкти триватимуть від 6 або 12 місяців. Дослідницькі групи можуть складатися від 2 до 5 (і більше) осіб.
Проєкти можна виконувати дистанційно з будь-якої точки України. Програма стипендій EURIZON надаватиме підтримку у формі дослідницьких грантів лише українським заявникам (не їхнім європейським партнерам).
З критеріями відбору та правилами подання заявок можна ознайомитися на порталі Indico.
Заявка повинна бути подана керівником проєкту від імені дослідницьких груп з України через онлайн-форму на порталі.
 
Додаткова інформація:
Кінцевий термін подання заявок: 8 травня 2023 року о 12:00 (СЕТ).
Повідомлення про результати процесу оцінювання: червень 2023 року.
Початок виконання проєктів: липень 2023 року.
 
Оголошення про конкурс.
 
Контакти секретаріату EURIZON WP9: applications@eurizon-project.eu
 
Greta Facile – Deutsches Elektronen-Synchrotron DESY
Enrico Guarini – Università degli Studi di Milano-Bicocca (UNIMIB)
Микола Лубів – Український науково-технічний центр (УНТЦ).

Шановні аспіранти!
Компанія «Elsevier» за сприяння Міністерства освіти і науки України планує провести протягом лютого-травня 2023 року серію вебінарів для вчених українською мовою, під час яких розглянуть питання, пов’язані з використанням баз даних «ScienceDirect», «Scopus» та аналітичного інструменту «SciVal».
Під час запланованих вебінарів фахівці Elsevier представлять українським науковцям наявні можливості роботи з результатами наукових досліджень за допомогою електронних баз, аналізу наукової інформації, визначення актуальних тенденцій розвитку науки і технологій, пошуку партнерів для співпраці, формування ефективних стратегій під час організації та проведення досліджень. Також розглянуть створення та коригування профілів установ у базі даних «Scopus».
Підтримуючи наукову спільноту України в умовах воєнного стану, компанія «Elsevier» відкрила і продовжує надавати українським дослідникам безкоштовний доступ до електронних ресурсів наукової інформації таких, як повнотекстова база даних «ScienceDirect», реферативна, бібліографічна база даних «Scopus» та низки інших. Доступ надається, зокрема, через електронний ресурсний центр Elsevier.
 
Програма вебінарів (лютий - травень 2023 року):

22 лютого 2023 року, початок об 11:00 год.

  • Як розпочати роботу з SciVal та виконувати бібліометричний аналіз?
  • Реєстраційна форма за посиланням.

 

7 березня 2023 року, початок об 11:00 год.

  • Профілі установ у Scopus – Institution Profile Wizard без таємниць.
  • Реєстраційна форма за посиланням.

 

23 березня 2023 року, початок об 11:00 год.

  • Як використовувати унікальну синергію SciVal/Scopus під час підготовки тематичних звітів?
  • Реєстраційна форма за посиланням.

 

12 квітня 2023 року, початок о 14:00 год.

  • Можливості використання бази даних «Scopus» у роботі дослідника.
  • Реєстраційна форма за посиланням.

 

26 квітня 2023 року, початок о 14:00 год.

  • Ефективний пошук літератури в ScienceDirect.
  • Реєстраційна форма за посиланням.

 

11 травня 2023 року, початок об 11:00 год.

  • Як аналізувати наукові результати за допомогою Scopus та SciVal?
  • Реєстраційна форма за посиланням.
Окрім вебінарів українською мовою, вчені мають змогу зареєструватися у вебінарах, які будуть проведені англійською мовою та стосуватимуться роботи з ресурсами Elsevier.
Повний перелік вебінарів наводиться за посиланням.
Бажаємо успіху в освоєнні нових ресурсів!

Шановні колеги, аспіранти!

У листопаді 2022 року в Україні стартувала міжнародна освітня ініціатива Ukraine Global Faculty (UGF). Студенти, аспіранти, викладачі, професіонали мають можливість безкоштовно відвідувати онлайн-лекції професорів провідних світових університетів, закордонних топекспертів та підприємців.
Як студентам/аспірантам/викладачам узяти участь в UGF❓
Зареєструйтесь на http://www.ugf.academy/, натиснувши For Participants: SIGN IN
Оберіть у власному кабінеті лекції, які вас цікавлять.
Слідкуйте за новинами на сайті http://www.ugf.academy/ та телеграм-каналі https://t.me/UkraineGlobalFaculty. Там будуть повідомляти про нові лекції та контриб’юторів.
Якщо у вас виникнуть питання чи пропозиції – звертайтесь до UGF: info@ugf.academy.
Отримуйте сертифікати про участь у лекціях UGF (у 2023 році).
Докладніше: bit.ly/3IDY1hM

Шановні колеги, аспіранти!

23 грудня 2022 року (п'ятниця) Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука запрошує взяти участь у круглому столі «Актуальні питання підготовки дисертаційних досліджень в Україні» (09:50 – 11:50 год.)

Захід для здобувачів третього рівня вищої освіти щодо актуальних проблем підготовки дисертаційних робіт. Запрошуються аспіранти та усі зацікавлені особи. Після заходу усі учасники, які зареєструються, отримають електронний сертифікат (безкоштовно).

Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet.

Посилання на відео дзвінок: https://cutt.ly/A0gtXOК.

Для реєстрації буде надіслано посилання в гугл формі, коли приєднаєтесь до  зустрічі, тоді зареєструєтесь.


Шановні аспіранти!

Партнери проєкту «Інноваційні докторські курси для сталого розвитку» (IDOCOS) раді запросити аспірантів записатися на онлайн-курс: Цифрова трансформація.

Курс самостійної підготовки Digital Transformation для аспірантів. Основна мета курсу полягає в тому, щоб надати учасникам можливість дізнатися та дослідити, як цифровізація може сприяти реалізації Цілей сталого розвитку ООН, щоб запустити трансформацію для сталого розвитку. Дізнайтеся більше про курс тут https://mailchi.mp/iau-aiu/free-doctoral-course-on-digital-transformation?e=c6a977227e

Курс розпочнеться 8 лютого 2023 р.

Чого очікувати після завершення курсу:

Зрозумієте цифрову трансформацію в організаційному контексті.

Зрозумієте, як цифрова трансформація може бути пов’язана зі сталим розвитком і може прискорити досягнення Цілей сталого розвитку.

Знайдете і проаналізуєте відповідні наукові та інші ресурси щодо цифрових перетворень.

Зрозумієте зв'язок між стратегіями організації та їх впливом на вибір, визначення пріоритетів і моніторинг проекту.

Поміркуйте та запропонуйте, як за допомогою проектів можна реалізувати цифрову трансформацію для сталого розвитку.

Вимоги: щоб зарахуватися, ви повинні бути аспірантом.


24 листопада 2022 р. о 14.00 відбудеться засідання Академічної ради за спеціальністю 204 "Технології виробництва та переробки продукції тваринництва" (в режимі он-лайн, ідентифікатор: 843 605 6384, код доступу: 0709)

Здобувачі вищої освіти ступеня доктора філософії повинні представити:

  • звіт про виконану роботу за звітний період,
  • витяг із протоколу засідання кафедри,
  • висновок члена атестаційної комісії факультету,
  • атестаційний лист
  • атестаційний листок

Для успішної підготовки аспірантів важливо отримувати інформацію із різних джерел, знайомитись із напрацюванням вітчизняних і зарубіжних вчених. Це збагачує як лектора, так і здобувачів ступеня доктора філософії. Корисним, цікавим і насиченим був досвід викладання завідувача кафедри генетики, розведення і селекції тварин Білоцерківського НАУ, д-ра с.-г. наук Ставецької Р.В. в Університеті Пловдів, Болгарія. Для аспірантів і викладачів було прочитано чотири лекції на теми «Challenges for dairy cow selection», «Improving the welfare of productive animals by selection and genetic methods», «Linear evaluation of dairy cows in Ukraine», «Longevity and lifetime production of dairy cows in Ukraine». Лекції були проведені у формі діалогу з розбором конкретних ситуацій і завершувались дискусією.

  

Ця співпраця продовжилася після повернення в Україну написанням статті у Bulgarian Journal of Agricultural Science, взаємним рецензуванням статей та планами на спілі проекти.     


08 червня 2022 р. о 1000 відбудеться засідання Академічної ради за спеціальністю 204 Технології виробництва та переробки продукції тваринництва (в режимі он-лайн, ідентифікатор: 843 605 6384, код доступу: 0709)

Здобувачі вищої освіти ступеня доктора філософії повинні представити:

  • звіт про виконану роботу за звітний період
  • витяг із протоколу засідання кафедри
  • висновок члена атестаційної комісії факультету
  • атестаційний лист
  • атестаційний листок

До уваги аспірантів!

З 06 червня 2022 року розпочинається літня сесія. Зверніть, будь ласка, увагу, що прийом заліків та іспитів буде відбуватися у реальному та дистанційному режимі.

Проведення заліків та іспитів дистанційно буде за допомогою платформи Zoom. Повідомлення в групу буде надсилати викладач або завідувачка аспірантури та докторантури.

Звертаємо увагу, що під час дистанційної здачі підключення має бути під власним прізвищем та ім'ям з ввімкненою відеокамерою. Весь час здачі іспиту чи заліку дистанційно викладачем буде проводитися відеозапис.

Дякуємо за розуміння. Бажаємо успіхів!


26 травня 2022 року відбулося засідання комісії з прийому вступних іспитів до аспірантури. Засідання комісії відбулося в он-лайн режимі за допомогою платформи Zoom.

Вступники до аспірантури здавали вступний іспит з іноземної мови.

Під час здачі іспиту вступники продемонстрували добрі та відмінні знання англійської мови. Відповіді на роздані завдання дали змістовні та повні.

 

20 травня 2022 року відбулося засідання комісії з прийому вступних іспитів до аспірантури. Засідання комісії відбулося в он-лайн режимі за допомогою платформи Zoom.

Вступники до аспірантури здавали вступний іспит зі спеціальностей – «Економіка», «Менеджмент» і «Технологія виробництва і переробки продукції тваринництва».

Під час здачі іспиту вступники продемонстрували добрі знання і дали змістовні та повні відповіді на питання білетів і додаткові запитання членів комісій.


Нові програми ЄС для українських студентів та науковців
Студентська мережа Erasmus за підтримки ЄС створила нову платформу: https://cutt.ly/aHpc1Of де українські студенти та науковці отримають вичерпну інформацію про освітні можливості та програми підтримки.
На порталі у розділі "Освіта" міститься покроковий шлях вступу до вишів та отримання стипендій для української молоді у 16 державах-членах ЄС. Підтримка студентів є особливо важливою під час повномасштабної російської війни.
Окрему програму підтримки також отримають українські науковці, які вимушені тікати від війни. Для цього Єврокомісія запускає спеціальний проєкт MSCA4Ukraine в рамках грантової програми Марії Склодовської-Кюрі.
Загальний бюджет програми підтримки українських науковців 25 млн євро.
 
Проєктом передбачені
 • стипендії для докторантів та дослідників;
 • фінансова підтримка їхніх сімей;
 • допомога у визнанні дипломів;
 • надання житла та роботи.
 
Більш детальна інформація про реалізацію проєкту для українських науковців з’явиться на порталі ERA4Ukraine вже найближчим часом. 

18 травня відбулося засідання комісії з прийому вступних іспитів до аспірантури. Засідання комісії відбулося в он-лайн режимі за допомогою платформи Zoom.

Вступники до аспірантури Міщенко Василь Васильович, Міщенко Олена Петрівна, Германський Ігор Юрійович і Германська Ірина Іванівна здавали додатковий вступний іспит зі спеціальності «Технологія виробництва продуктів тваринництва».
Під час здачі додаткового іспиту вступники продемонстрували добрі знання і дали змістовні та повні відповіді на питання білетів і додаткові запитання членів комісії.

12 травня 2022 року під головуванням проректора з наукової та інноваційної діяльності, професора Ольги Варченко було проведено засідання приймальної комісії з набору до докторантури та аспірантури.
Під час засідання було розглянуто справи вступників до аспірантури у 2022 році, затверджено графік прийому вступних іспитів до аспірантури та внесено зміни до Правил прийому до аспірантури.
Приймальною комісією університету по набору до докторантури та аспірантури у 2022 році (протокол № 1 від 12 травня 2022 року) прийнято наступне рішення:
1. Дозволити складати вступні іспити до аспірантури за рахунок коштів фізичних та юридичних осіб (на умовах контракту):
Антонюк Ганні Олександрівні, керуючої справами виконавчого апарату Київської обласної ради;
Германському Ігорю Юхимовичу, директору ТОВ «Гекам»;
Германській Ірині Іванівні, приватному підприємцю;
Гомону Олександру Вікторовичу, начальнику Обухівської районної військової адміністрації Київської області;
Костюк Оксані Миколаївні, головного бухгалтера ТОВ «Пожежне спостереження-Хмельницький»;
Міщенку Василю Васильовичу, генеральному директору ТОВ «Інтерагросервіс»;
Міщенко Олені Петрівні, юрисконсультанту ТОВ «Агрофірма Гарант»;
Шипиліній Олесі Анатоліївні, директору фермерського господарства.
 
2. Вступникам до аспірантури Міщенку Василю Васильовичу, Міщенко Олені Петрівні, Германському Ігорю Юрійовичу і Германській Ірині Іванівні призначити додатковий вступний іспит зі спеціальності «Технологія виробництва продуктів тваринництва» і провести його 18 травня 2022 року.

До уваги аспірантів усіх спеціальностей!

Волинський національний університет імені Лесі Українки розпочинає реєстрацію на факультативний курс «SUSTAINABLE LANGUAGE EDUCATION AND MEDIA: BRIDGING THE GAP BETWEEN EU-UKRAINE» (SLEMBG), який викладатиметься у межах грантової програми Європейської Комісії Erasmus+ Jean Monnet Module. Волинський національний університет імені Лесі Українки виграв цей грант у загальноєвропейському конкурсі.

Мета курсу - покращити рівень володіння англійською мовою для досягнення практичних життєвих цілей, зануритись у англомовне середовище Європейського Союзу. Курс викладатиметься англійською мовою із залученням викладачів з Європейського Союзу. По завершенні учасники отримають сертифікати від Європейської комісії. Викладання відбуватиметься онлайн із можливістю самостійного опрацювання матеріалів. Запрошуємо усіх мотивованих молодих науковців долучитись до команди! Для участі заповніть, будь ласка, реєстраційну анкету.

Анкета учасника:

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSenES7i0WuDK40iM-EEaTgGdRPIaOh00ZqIFG5ZJwhNvHX7yw/viewform

Google Docs (https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSenES7i0WuDK40iM-EEaTgGdRPIaOh00ZqIFG5ZJwhNvHX7yw/viewform)

Course registration for PhD (Spring semester 2022: “SUSTAINABLE LANGUAGE EDUCATION AND

Участь у проєкті і сертифікат – гарний рядок у вашому професійному портфоліо!


До уваги аспірантів!

Шановні аспіранти, у такий складний для нашої країни час ми маємо вистояти. Прохання до всіх не панікувати, хоча розуміємо, що це складно зробити. Надіємося, що всі частково пристосувалися до тих умов в яких ми зараз знаходимося. Тримаймося.

Щодо навчання і проведення досліджень, то узгоджуйте усе з керівниками, виходячи з ситуації в якій ви знаходитися.

Миру усім нам!


6 квітня проректором з наукової та інноваційної діяльності, професором Ольгою Варченко було проведено робочу нараду з аспірантами 3-го і 4-го років навчання.

Під час наради Ольга Миронівна звернула увагу присутніх на нараді аспірантів четвертого року навчання щодо складання комплексного фахового іспиту, а аспірантів третього року навчання – на проходження педагогічного практикуму. Дані компоненти є складовими навчального плану підготовки доктора філософії.

Також Ольга Миронівна ще раз акцентувала увагу аспірантів на новому Порядку присудження наукового ступеня доктора філософії та скасування рішення разової спеціалізованої вченої ради закладу вищої освіти, наукової установи про присудження ступеня доктора філософії, який було затверджено Кабінетом міністрів 26 січня 2022 року.

Було звернуто увагу на тому, що з метою захисту прав і законних інтересів здобувачів ступеня доктора філософії Кабінет Міністрів України своїм рішенням від 21 березня 2022 року вніс зміни до Порядку присудження наукового ступеня доктора філософії та скасування рішення разової спеціалізованої вченої ради закладу вищої освіти, наукової установи про присудження ступеня доктора філософії. Даними змінами пропонується не враховувати при обчисленні строків (визначених Порядком) період воєнного стану та наступні три місяці після його завершення. Аспірантами було задано ряд запитань і внесено пропозиції щодо організації виконання окремих видів робіт з блоку «Наукові дослідження», узгоджено порядок комунікації та роботи із відділом аспірантури та іншими підрозділами університету в напрямі найбільшого сприяння здобувачам освіти у своєчасному та повному виконанні запланованої діяльності під час воєнного стану.


Кабінет Міністрів України затвердив нові вимоги щодо присудження ступеня доктора філософії та скасування рішення разової спеціалізованої вченої ради закладу вищої освіти, наукової установи про присудження ступеня доктора філософії

Кабінет міністрів 26 січня 2022 року після доопрацювання затвердив новий Порядок присудження наукового ступеня доктора філософії.

Відтепер в Україні аспіранти захищатимуть дисертації у разових спеціалізованих вчених радах, а науковий ступінь присуджуватиме університет, а не Міністерство освіти і науки України.

Ознайомитися з документом можна за посиланням https://www.kmu.gov.ua/npas/pro-zatverdzhennya-i120122-44


Оновлено перелік українських видань у Scopus та Web of Science

Шановні колеги, науковці! Державна науково-технічна бібліотека України повідомляє, про оновлений перелік усіх українських наукових журналів, які індексуються у міжнародних наукометричних базах Scopus та/або Web of Science.

Всього до переліку увійшло 149 вітчизняних видань з природничих, суспільних, технічних та мультидисциплінарних наук. Дата останнього оновлення: 17.01.2022 року і доступна за посиланням https://openscience.in.ua/ua-journals.

Перелік регулярно оновлюється та містить інформацію про точні назви наукових журналів, їхні міжнародні стандартні серійні номери, роки індексації журналу у базах Scopus та/або Web of Science Core Collection, включаючи індекси цитування, impact-factor та інші важливі показники. Пояснення до стовпців можна знайти у примітках.

Всі уточнення даних можна надсилати на пошту mail@openscience.in.ua.


25 листопада 2021 р. о 14.30 відбудеться засідання Академічної ради за спеціальністю 204 Технології виробництва та переробки продукції тваринництва (в режимі он-лайн, ідентифікатор: 843 605 6384, код доступу: ufG5x3) 

  • здобувачі вищої освіти ступеня доктора філософії, які зараховані до аспірантури 29.09.2021 р., повинні представити  обгрунтування теми дисертації і витяг із протоколу засідання кафедри;
  • інші здобувачі вищої освіти ступеня доктора філософії повинні представити звіт про виконану роботу за звітний період, витяг із протоколу засідання кафедри, висновок члена атестаційної комісії факультету, атестаційний лист.

Оголошується
прийом до аспірантури за державним замовленням та контрактом
на 2021 рік зі спеціальностей:

 
Аспірантура: денна та заочна форми навчання:
051 Економіка;
073 Менеджмент;
101 Екологія
201 Агрономія; 
204 Технології виробництва та переробки продукції тваринництва;
211 Ветеринарна медицина;
212 Ветеринарна гігієна, санітарія і експертиза.
 
Вступники до аспірантури подають такі документи:
1) заяву вступника на ім’я ректора;
2) копію диплома магістра (спеціаліста) із зазначенням здобутої спеціальності, з додатком до диплома (оцінними відомостями – за бакалаврат і за п’ятий курс вузу чи за магістратуру);
3) копію паспорта;
4) копію трудової книжки (завірену печаткою і підписом начальника відділу кадрів підприємства, установи чи організації, де працює той, хто вступає) (за наявності);
5) особовий листок з обліку кадрів з фотографією 6х4 (завірений печаткою і підписом начальника відділу кадрів підприємства, установи чи організації, де працює той, хто вступає);
6) ідентифікаційний номер (ксерокопія довідки податкової адміністрації);
7) медичну довідку про стан здоров’я за формою № 086-У;
8) список і копії опублікованих наукових праць (за наявності) або підготовлений реферат з обраної спеціальності;
9) сертифікат тестів TOEFL, або International English Language Testing System, або сертифікат Сambridge English Language Assessment (за наявності);
10) приписне свідоцтво;
11) дві кольорові фотокартки розміром 3 х 4 см.
Документи подаються у паперовій папці з зав’язками.
 
Прийом документів здійснюється з 25 серпня по 03 вересня 2021 року.
Вступні іспити будуть проводитися з 09 по 24 вересня 2021 року.
За довідками звертатись: 09117, м. Біла Церква, Київської області, Соборна площа, 8/1,
Відділ аспірантури та докторантури.

20 липня буде проведено Workshop, присвячений формуванню навиків дослідницької роботи. Ми будемо розглядати питання про те, як написати наукову статтю у фахове видання, а також видання, що входять до наукометричних баз Scopus таWeb of Science.

Воркшоп будуть проводити:

Варченко О.М., доктор економічних наук, професор, проректор з наукової та інноваційної діяльності університету;

Величко В.А., доктор сільськогосподарських наук, член-кореспондент НААН України, директор Державного видавництва «Аграрна наука» НААН, заступник головного редактора видання «Agricultural Science and Practice».


До уваги здобувачів наукових ступенів!

26 квітня 2021 року Міністерство освіти і науки України оприлюднило листа щодо врегулювання питань про присудження наукових ступенів. Із набранням чинності Закону України  № 1369-ІХ «Про внесення змін до деяких законів України щодо врегулювання окремих питань присудження наукових ступенів та ліцензування освітньої діяльності» ним вдосконалено процес атестації здобувачів вищої освіти та унормовано процедури присудження наукових ступенів – кандидата та доктора наук.

Інформація щодо присудження наукового ступеня кандидата наук. Здобувачі наукового ступеня кандидата наук, які розпочали підготовку до 1 вересня 2016 року, зможуть реалізувати своє право на здобуття наукового ступеня кандидата наук без обмеження термінів. Захист дисертацій таких здобувачів буде відбуватися у спеціалізованих вчених радах з присудження наукового ступеня доктора наук, утворених Міністерством освіти і науки за спеціальностями відповідно до Переліку наукових спеціальностей за галузями науки.

Інформація щодо присудження наукового ступеня доктора наук. Здобувачі наукового ступеня доктора наук незалежно від дати початку підготовки дисертації захищатимуться у спеціалізованих вчених радах з присудження наукового ступеня доктора наук, утворених МОН за спеціальностями відповідно до оновленого Переліку наукових спеціальностей за галузями науки.

Інформація щодо присудження ступеня доктора філософії. Присудження ступеня доктора філософії здійснюється відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 6 березня 2019 року №167 «Про проведення експерименту з присудження ступеня доктора філософії». Передбачається, що дія «Порядку проведення експерименту з присудження ступеня доктора філософії», затвердженого вищезазначеною Постановою, припиниться з дня набрання чинності «Порядку присудження ступеня доктора філософії», затвердженим відповідно до Закону України «Про вищу освіту». Відповідно до зазначеної Постанови здобувачі ступеня доктора філософії захищаються у разових спеціалізованих вчених радах, склад яких формується вченими радами закладів вищої освіти та наукових установ і подаються на затвердження до Міністерства освіти і науки. Міністерство видає наказ про утворення рад, після чого розпочинається процедура захисту здобувачів ступеня доктора філософії.


Програма академічних обмінів імені Фулбрайта в Україні запрошує всіх зацікавлених на онлайн-презентацію щорічних конкурсів для науковців, дослідників, викладачів, студентів, аспірантів та представників адміністрації навчальних закладів. (презентація відбудеться на онлайн платформі zoom: 14 квітня 2021 року о 15.00-16.30)


Про надання інформації щодо публікації наукових статей

Департамент атестації кадрів вищої кваліфікації Міністерства освіти і науки України надіслав для ознайомлення і виконання лист щодо публікації наукових статей здобувачами вищої освіти ступеня доктора філософі та доктора наук.


25 лютого 2021 року о 14:00 годині відбудеться семінар "Як написати якісний теоретичний огляд літератури з економіки".
Семінар проводить професор Варченко О.М. за допомогою платформи Zoom.



Шановні колеги!

Запрошуємо на чергове засідання пролонгованого семінару "Наукометричні показники рейтингів університетів та публікаційної активності", 11 лютого 2021 р. о 14 годині в конференц-залі університету.


Оголошується прийом до аспірантури з відривом та без відриву від виробництва
за рахунок фізичних осіб (контрактом) на 2021 рік зі спеціальностей:
 
051 Економіка;
073 Менеджмент;
101 Екологія
201 Агрономія;
204 Технології виробництва та переробки продукції тваринництва;
211 Ветеринарна медицина;
212 Ветеринарна гігієна, санітарія і експертиза.
 
Вступники до аспірантури подають такі документи:
1) заяву вступника на ім’я ректора;
2) копію диплома магістра (спеціаліста) із зазначенням здобутої спеціальності, з додатком до диплома (оцінними відомостями – за бакалаврат і за п’ятий курс вузу чи за магістратуру);
3) копію паспорта;
4) копію трудової книжки (завірену печаткою і підписом начальника відділу кадрів підприємства, установи чи організації, де працює той, хто вступає);
5) особовий листок з обліку кадрів з фотографією 6х4 (завірений печаткою і підписом начальника відділу кадрів підприємства, установи чи організації, де працює той, хто вступає);
6) ідентифікаційний номер (ксерокопія довідки податкової адміністрації);
7) медичну довідку про стан здоров’я за формою № 086-У;
8) список і копії опублікованих наукових праць (за наявності) або підготовлений реферат з обраної спеціальності;
9) сертифікат тестів TOEFL, або International English Language Testing System, або сертифікат Сambridge English Language Assessment (за наявності);
10) приписне свідоцтво;
11) дві кольорові фотокартки розміром 3 х 4 см.
Документи подаються у паперовій папці з зав’язками.
 
Прийом документів здійснюється з 15 по 26 березня 2021 року.
Вступні іспити будуть проводитися з 05 по 23 квітня 2021 року.
За довідками звертатись: 09117, м. Біла Церква, Київської області, Соборна площа, 8/1,
Відділ аспірантури та докторантури.

Вітаємо переможця конкурсу на отримання грантів мобільності
для молодих вчених у рамках українсько-чеського проєкту
Agriscience

Підведено підсумки анонсованого на початку навчального року (https://btsau.edu.ua/uk/content/mizhnarodni-proekty) конкурсу на отримання грантів мобільності для молодих вчених у рамках українсько-чеського проєкту «AgriSciences – Розширення наукового потенціалу та співпраці українських університетів у сфері аграрних наук» за підтримки Чеської агенції розвитку #CzDA (координатор від БНАУ – Димань Т.М.).

У конкурсі взяли участь молоді науковці із 5 українських університетів. Серед учасників від Білоцерківського НАУ грант отримав аспірант кафедри публічного управління, адміністрування та міжнародної економіки Ірфан Рашид з темою «Підвищення інвестиційної привабливості сільського господарства Пакистану» (науковий керівник, професор Паска І.М.). Вітаємо переможця!


Виступ професора, члена Національного агентства кваліфікацій Рашкевича Ю.М. з доповіддю на тему: “Освітні програми: побудова, опис, визнання”

 

Оголошується прийом до аспірантури
за державним замовленням та контрактом на 2020 рік зі спеціальностей:

 
Аспірантура: з відривом та без відриву від виробництва:
051 Економіка;
073 Менеджмент;
101 Екологія
201 Агрономія; 
204 Технології виробництва та переробки продукції тваринництва;
211 Ветеринарна медицина;
212 Ветеринарна гігієна, санітарія і експертиза.
 
Вступники до аспірантури подають такі документи:
1) заяву вступника на ім’я ректора;
2) копію диплома магістра (спеціаліста) із зазначенням здобутої спеціальності, з додатком до диплома (оцінними відомостями – за бакалаврат і за п’ятий курс вузу чи за магістратуру);
3) копію паспорта;
4) копію трудової книжки (завірену печаткою і підписом начальника відділу кадрів підприємства, установи чи організації, де працює той, хто вступає);
5) особовий листок з обліку кадрів з фотографією 6х4 (завірений печаткою і підписом начальника відділу кадрів підприємства, установи чи організації, де працює той, хто вступає);
6) ідентифікаційний номер (ксерокопія довідки податкової адміністрації);
7) медичну довідку про стан здоров’я за формою № 086-У;
8) список і копії опублікованих наукових праць (за наявності) або підготовлений реферат з обраної спеціальності;
9) сертифікат тестів TOEFL, або International English Language Testing System, або сертифікат Сambridge English Language Assessment (за наявності);
10) приписне свідоцтво;
11) дві кольорові фотокартки розміром 3 х 4 см.
Документи подаються у паперовій папці з зав’язками.
 
Прийом документів здійснюється з 25 серпня по 04 вересня 2020 року.
Вступні іспити будуть проводитися з 14 по 24 вересня 2020 року.
За довідками звертатись: 09117, м. Біла Церква, Київської області, Соборна площа, 8/1,
Відділ докторантури та аспірантури.

ОНЛАЙН-ІНСТРУМЕНТИ ОРГАНІЗАЦІЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДОСЛІДНИКА В УМОВАХ КАРАНТИНУ

Ось уже третій місяць заклади вищої освіти працюють виключно в дистанційному форматі, вся освітня активність перейшла в он-лайн. На сьогодні залишається відкритим питання – як залишатися продуктивним дослідником в період карантину. Дослідивши ринок корисних он-лайн-інструментів для дослідників досить широкий та різноманітний, використання яких дозволить раціонально розподілити дедлайни, вирішити нестачу спілкування та раціонально організувати процес дослідження.

Нами узагальнено список безкоштовних цифрових сервісів для колективного проведення наукових досліджень на всіх його етапах, які сприятимуть організації діяльності, зберігаючи звичайну динаміку та безпечну відстань один від одного.

1. МЕНЕДЖМЕНТ НАУКОВОГО ПРОЕКТУ. 

Створення наукового проекту починається із колективу та налаштування його роботи: визначення етапів, розподілу задач та обов’язків, призначення відповідальних та таймінга. Однією із платформ для підтримки дослідження на всіх етапах його циклу є Open Science Framework (OSF).

Open Science Framework (OSF) – це безкоштовний ресурс для управління науковими ресурсами, який має можливість створення як індивідуального, так і загальнодоступного проекту, що дозволяє здійснити пошук колег та коллаборацій по всьому світу. Платформа синхронізує  дані  із  такими  ресурсами: Amazon S3, Bitbucket, Box, Dataverse, Dropbox, figshare, GitHub, Google Drive, Osf Storage, OwnCloud, Mendeley и Zotero.

 

2. ПІДГОТОВКА ТЕОРЕТИЧНОЇ ЧАСТИНИ. При її підготовці важливу роль відіграє колективне обговорення академічних текстів.

PaperHive – інструмент для колективного читання та коментування наукової літератури. Окрім цього платформа має поля для зворотного зв’язку, куди можна додавати формули, рисунки, коментарі та посилання на додаткову літературу. Основною перевагою цього сервісу є можливості створювати обговорення документу, який представляє інтерес для дослідника. Обговорення може бути як закритим, так й відкритим для широкої аудиторії, що сприяє авторам та читачам одержувати зворотній зв'язок, знаходити новий актуальний контент та колег.

 

Можливості сервісу:

Пошук відповідей. До прикладу Ви перечитуєте який-небудь науковий текст, але окремі моменти для Вас залишаються не зрозумілими. У цьому випадку можна створити обговорення частини тексту, яка Вас цікавить, в PaperHive та попросити своїх колег допомогти Вам розібратися у питанні або ж дочекатися відповіді від сторонніх людей, які також зможуть підключитися до обговорення. Такий підхід дозволить вам краще зрозуміти науковий документ та познайомитися із новими дослідниками.

Дослідницький маркетинг. Платформа PaperHive може бути використаною для дослідницького маркетингу. Якщо у тексті Вашої публікації зробити окрему секцію «Питання – відповідь», додати посилання на обговорення, запрошуючи читачів взяти участь у дискусії, поставити питання або просто залишити контакти для зворотного зв’язку, що допоможе оцінити значимість Вашої статті, підвищити свій науковий рейтинг та завести нові знайомства у науковій спільноті.

Проведення студентський семінарів. PaperHive може бути раціональним для проведення семінарів, на яких необхідно аналізувати наукову літературу з аспірантами.

 

3. ПРОВЕДЕННЯ ЛАБОРАТОРНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ. Якщо Ваші дослідження мають прикладний характер, Вам необхідно проводити експеримент, фіксувати результати або обмінюватися великими масивами даних, то для Вас доцільно використати онлайн-лабораторію Hivebench.

Hivebench – електронний лабораторний зошит, який створено розробником дослідницьких додатків Shazino та придбаних компанією Elsevier. Основною особливістю цього інструменту є те, що він дозволяє зберігати та оптимізувати великі масиви даних, робити протокол дослідження, знаходити колабораторів, фіксувати експеримент у режимі реального часу, а також збирати методи та протоколи в одному місці.

Hivebench – це єдина на сьогодні електронна лабораторна книга, яка є доступною для роботи на стаціонарному комп’ютері, мобільному пристрої та он-лайн. Синхронізується із сервісом Mendeley Data, а також із іншими ресурсами Elsevier. Ресурсохмарний, тому поломка комп’ютера та втрата всіх даних йому не є загрозливими.

Сервіс безкоштовний для колективу до 10 чоловік.

Сервіс може бути раціональним для використання науково-навчальними лабораторіями, а також науково-навчальними групами для оптимізації всіх лабораторних процесів, і особливо тим, хто працює із великими масивами даних.

 

4. ПІДГОТОВКА НАУКОВОЇ СТАТТІ.

Authorea – інструмент для колективного написання та редагування наукових статей, який є зручним у випадку організації одночасної роботи над статтею декількох авторів. Сервіс володіє функціями бібліографічного менеджера, дозволяє організувати списки наукової літератури, додавати та створювати формули і весь актуальний контент. У додаток до цього можна зазначити стиль журналу – шаблон для оформлення документу. Інструмент дозволяє зберігати файли в LaTeX, PDF, скачуючи їх в ZIP-архіві.

 

5. ПРОСУНЕННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ НАУКОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ.

Kudos – сервіс, який допомагає авторам просувати своє дослідження, адаптувати його для широкої аудиторії, розміщувати посилання в соціальних медіа, а також відслідкувати статистику по статті. Платформа пропонує набір простих інструментів у т.ч. шаблон, який допомагає структурувати інформацію про дослідження, спростити його та зробити доступним не лише для наукової спільноти, але й широкої публіки. Робота із ресурсом є безкоштовною для авторів.

 

О.М. Варченко, проректор з наукової та інноваційної діяльності, професор

 

Важлива інформація для аспірантів

ШАНОВНІ АСПІРАНТИ ТА ЗДОБУВАЧІ НАУКОВОГО СТУПЕНЯ ДОКТОРА ФІЛОСОФІЇ!

У зв’язку з продовженням вимушеного режиму карантину в Україні до 24 квітня 2020 року згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 25 березня 2020 року № 239 «Про внесення змін до деяких актів Кабінету Міністрів України» та наказу ректора від 26 березня 2020 року № 56/О «Про продовження режиму карантину» для убезпечення та запобігання розповсюдження гострої респіраторної хвороби, спричиненої коронавірусом СОVID-19, збереження здоров’я здобувачів вищої освіти, викладачів та працівників Білоцерківського НАУ для аспірантів і здобувачів наукового ступеня доктора філософії здійснення освітнього процесу проводиться дистанційно з використанням мобільних додатків, інтернет-ресурсів, електронної пошти.

Зв’язок з викладачами дисциплін для обговорення організації дистанційних занять прохання проводити у телефонному режимі.

План роботи над дисертацією та проведення наукових досліджень на цей період узгодити з науковим керівником.


Важлива інформація для вступників до аспірантури

ШАНОВНІ ВСТУПНИКИ ДО АСПІРАНТУРИ!

У зв’язку з продовженням вимушеного режиму карантину в Україні до 24 квітня 2020 року згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 25 березня 2020 року № 239 «Про внесення змін до деяких актів Кабінету Міністрів України» та наказу ректора від 26 березня 2020 року № 56/О «Про продовження режиму карантину» для убезпечення та запобігання розповсюдження гострої респіраторної хвороби, спричиненої коронавірусом СОVID-19, збереження здоров’я здобувачів вищої освіти, викладачів та працівників Білоцерківського НАУ термін прийому документів та вступних іспитів до аспірантури Білоцерківського НАУ перенесено на час закінчення карантину (після 24 квітня 2020 року). Дякуємо за розуміння.


ШАНОВНІ АСПІРАНТИ!

У зв’язку з запровадженням вимушеного режиму карантину в Україні з 12 березня по 03 квітня 2020 року згідно листа Міністерства освіти і науки України за № 1/9-154 від 11.03.2020 р., згідно з рішенням виконавчого комітету Білоцерківської міської ради № 153 від 16.03.2020 р. та наказу ректора від 17 березня 2020 року № 55/О «Про режим роботи університету на період вимушеного режиму карантину» для убезпечення та запобігання розповсюдження гострої респіраторної хвороби, спричиненої коронавірусом СОVID-19, збереження здоров’я здобувачів вищої освіти, викладачів та працівників Білоцерківського НАУ для аспірантів запроваджено дистанційне навчання для запобігання розповсюдження захворювання на коронавірус COVID-19.
Прохання звернутися до викладачів дисциплін (у телефонному режимі) для обговорення організації дистанційних занять.
План роботи над дисертацією на цей період необхідно узгодити з науковим керівником.


Оголошується

прийом до аспірантури за контрактом на 2020 рік зі спеціальностей:
 
АСПІРАНТУРА
 з відривом та без відриву від виробництва
051 Економіка;
073 Менеджмент;
101 Екологія
201 Агрономія; 
204 Технології виробництва та переробки продукції тваринництва;
211 Ветеринарна медицина;
212 Ветеринарна гігієна, санітарія і експертиза.
 
Вступники до аспірантури подають такі документи:
1) заяву вступника на ім’я ректора;
2) копію диплома магістра (спеціаліста) із зазначенням здобутої спеціальності, з додатком до диплома (оцінними відомостями – за бакалаврат і за п’ятий курс вузу чи за магістратуру);
3) копію паспорта;
4) копію трудової книжки (завірену печаткою і підписом начальника відділу кадрів підприємства, установи чи організації, де працює той, хто вступає);
5) особовий листок з обліку кадрів з фотографією 6х4 (завірений печаткою і підписом начальника відділу кадрів підприємства, установи чи організації, де працює той, хто вступає);
6) ідентифікаційний номер (ксерокопія довідки податкової адміністрації);
7) медичну довідку про стан здоров’я за формою № 086-У;
8) список і копії опублікованих наукових праць (за наявності) або підготовлений реферат з обраної спеціальності;
9) сертифікат тестів TOEFL, або International English Language Testing System, або сертифікат Сambridge English Language Assessment (за наявності);
10) приписне свідоцтво;
11) дві кольорові фотокартки розміром 3 х 4 см.
Документи подаються у паперовій папці з зав’язками.
 
Прийом документів здійснюється з 09 по 23 березня 2020 року.
Вступні іспити будуть проводитися з 13 по 24 квітня 2020 року.
За довідками звертатись: 09117, м. Біла Церква, Київської області, Соборна площа, 8/1,
Відділ докторантури та аспірантури.

 

Оголошується прийом до аспірантури з відривом та без відриву
від виробництва за державним замовленням та контрактом на 2019 рік зі спеціальностей:

  • 051 Економіка
  • 073 Менеджмент
  • 101 Екологія
  • 201 Агрономія (селекція і насінництво; рослинництво; загальне землеробство);
  • 204 Технології виробництва та переробки продукції тваринництва (біохімія, біотехнологія, розведення та селекція тварин, годівля тварин і технологія кормів, технологія виробництва продуктів тваринництва);
  • 211 Ветеринарна медицина (діагностика і терапія тварин; патологія, онкологія і морфологія тварин; ветеринарна мікробіологія, епізоотологія, інфекційні хвороби та імунологія; ветеринарна хірургія; ветеринарне акушерство; фізіологія людини і тварин);
  • 212 Ветеринарна гігієна, санітарія і експертиза (гігієна тварин та ветеринарна санітарія; ветеринарно-санітарна експертиза).
Вступники до аспірантури подають такі документи:
1) заяву вступника на ім’я ректора;
2) копію диплома магістра (спеціаліста) із зазначенням здобутої спеціальності, з додатком до диплома (оцінними відомостями – за бакалаврат і за п’ятий курс вузу чи за магістратуру);
3) копію паспорта;
4) копію трудової книжки (завірену печаткою і підписом начальника відділу кадрів підприємства, установи чи організації, де працює той, хто вступає);
5) особовий листок з обліку кадрів з фотографією 6х4 (завірений печаткою і підписом начальника відділу кадрів підприємства, установи чи організації, де працює той, хто вступає);
6) ідентифікаційний номер (ксерокопія довідки податкової адміністрації);
7) медичну довідку про стан здоров’я за формою № 086-У;
8) список і копії опублікованих наукових праць (за наявності) або підготовлений реферат з обраної спеціальності;
9) сертифікат тестів TOEFL, або International English Language Testing System, або сертифікат Сambridge English Language Assessment (за наявності);
10) копію приписного свідоцтва;
11) дві кольорові фотокартки розміром 3 х 4 см.
Документи подаються у паперовій папці з зав’язками.
 
Прийом документів здійснюється з 20 серпня по 30 серпня 2019 року
Вступні іспити будуть проводитися з 5 вересня по 10 вересня 2019 року
За довідками звертатись: 09117, м. Біла Церква, Київської області, Соборна площа, 8/1
Відділ докторантури та аспірантури, телефон (04563) 3-66-73; 3-11-49